Vesamatti "Wesmund" esittäytyy

Olen Vesamatti Mella, mutta useimmat tuntevat minut nimellä Wesku. Luonteeltani olen rauhallinen ja pohdiskeleva, viihdyn luonnossa ja arvostan hiljaisia hetkiä, joissa mieli saa rauhassa kulkea omia polkujaan. Kirjoittaminen, runoilu, musiikki ja erähenkinen elämäntapa-ajattelu ovat minulle tärkeitä asioita, ja niiden rinnalla penkkiurheilu tuo sopivaa jännitystä ja iloa arkeen. Olen aina ollut kiinnostunut verkkopalvelujen tuottamisesta kokonaisuutena, ja siksi haluan nyt syventää osaamistani tällä alalla.

Taustaltani olen ylioppilas Rovaniemeltä ja suorittanut virastomestarin tutkinnon Porissa. Työelämässä olen saanut kokemusta hallinnollisista tehtävistä ja asiakaspalvelusta, ja elämä on muutenkin opettanut monipuolisesti. Fyysiset työt eivät enää ole mahdollisia, mutta juuri siksi tämä ala tuntuu oikealta – se antaa mahdollisuuden yhdistää tarkkuuden, luovuuden ja käytännönläheisen ajattelun.

Opiskelijana olen sellainen, että kysyn tarvittaessa, mutta yleensä vain varmistaakseni, että olen ymmärtänyt oikein. En halua tehdä turhaa työtä väärinymmärrysten takia. Jos jokin tehtävä tuntuu vaikealta, rauhoitun, pilkon sen osiin ja etenen pala kerrallaan. En lannistu helposti, vaan uskon, että jokainen askel vie eteenpäin, vaikka vauhti olisi hidas.

Minua motivoi halu oppia ja saada aikaan konkreettisia tuloksia. Oppiminen tuo iloa ja vahvistaa tunnetta siitä, että olen oikealla tiellä. Sitkeys, tarkkuus ja luovuus ovat vahvuuksiani, ja kirjoittaminen on aina ollut minulle luontevaa. Osaan hahmottaa isoja kokonaisuuksia ja yhdistää teknisen ja inhimillisen näkökulman. Haasteena on ollut jaksaminen ja arjen rytmin ylläpito, ja tekniset yksityiskohdat saattavat joskus vaatia enemmän aikaa. Silti olen päättänyt, että etenen omassa tahdissani ja annan itselleni luvan myös taukoihin, enkä enää puske itseäni puhki.

Odotan opinnoilta erityisesti WordPressin ja Elementorin hallintaa, sillä haluan saada konkreettisia taitoja, joita voin hyödyntää työelämässä ja omissa projekteissani. Toivon, että opinnot tukevat arjen rytmiä ja tuovat sopivasti haastetta ja mielekkyyttä päiviin. Tavoitteeni on tietenkin hyväksytty suoritus ja mahdollisimman hyvä arvosana, jonka saavutan tekemällä tehtävät huolellisesti ja osallistumalla aktiivisesti.

Vapaa-ajalla olen viime vuosina alkanut kirjoittaa runoja, joissa yhdistyy maanläheisyys ja mielikuvitus. Olen antanut niille myös visuaalista ilmettä tekoälyn avulla, ja näin syntyi “Wesmundin” runolliset seikkailut – pieni oma projektini, jossa sanat ja kuvat kulkevat käsi kädessä.

Kuvia

Linkkejä

Some